مجموعه بازرگانی مهرننو شما را به خرید بهترین محصولات گهواره و ننو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 3 =

محل قرار دادن گهواره یا ننو نوزادان کجاست؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین محل قرار دادن گهواره یا ننو نوزادان!محل خواب نوزاد در کدام قسمت از خانه باشد؟برای خواباندن کودکان در گهواره یا ننو نکات زیر را در نظر بگیرید:خلاصه که...

یکی از دغدغه‌هایی که ممکن است در ابتدای زندگی نوزادان والدین با آن مواجه شوند انتخاب  محل قرار دادن گهواره ی نوزادان است چرا که کودکان در ابتدای زندگی‌شان نیاز به مراقبت ویژه‌ای دارند پس پدر و مادرها در همه حال باید متوجه‌ی آن‌ها باشند و همانطور که می‌دانید در ماه‌های ابتدایی، نوزاد اکثرا در خواب به سر می‌برد پس داشتن مکانی مناسب و امن برای خواب نوزاد بسیار اهمیت پیدا می‌کند.

اگر می‌خواهید بهترین محل قرار دادن گهواره یا به طور کلی محل خواب نوزاد خود را پیدا کنید ادامه‌ی مقاله را از دست ندهید:

بهترین محل قرار دادن گهواره یا ننو نوزادان!

پس از انتخاب و خرید گهواره‌ای کارامد نوبت به انتخاب قرار گیری آن در خانه می‌رسد! بهترین مکان را تنها مادران می‌توانند انتخاب کنند. هیچکس به اندازه مادر کودک او را نمی‌شناسد و فقط اوست که کودک را درک می‌کند و می‌تواند زندگی‌ را برایش آسان کند. در نتیجه با توجه به اینکه کودکان در ابتدای زندگی‌شان به توجه و مراقبت ویژه‌ای که دارند مادران می‌توانند مکان قرار گیری آن‌ها را تایین کنند. فراموش نکنید که شما همیشه فرصت آن را دارید که رویکردی را در پیش گیرید که قابلیت انعطاف و تغییر را داشته باشد. همچنین می‌توانید راهی را امتحان کنید و اگر به نظرتان کارساز نبود، به روشی دیگر فکر کنید.

محل خواب نوزاد در کدام قسمت از خانه باشد؟

زیاده‌روی نکنید! محل قرار دادن گهواره یا ننو برای نوزاد از جمله موارد مهمی است که باید به عنوان پدر و مادر به آن دقت کنید، در ادامه چند نکته را بیان می‌کنیم که سعی کنید در انتخاب محل خواب برای نوزادتان آن‌ها را در نظر بگیرید:

دقت کنید که گزینه‌های زیادی برای انتخاب محل خواب نوزاد شما وجود دارد، اما تخت‌خواب‌تان نباید یکی از این گزینه‌ها باشد. قرار دادن نوزاد در تخت خودتان یا به عبارتی دیگر اشتراک گذاشتن تخت خود با او خطرناک بوده چرا که خطر بروز سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS) را افزایش می‌دهد. اما هنگام شب می‌توانید او را در اتاق‌تان بگذارید. تخت یا گهواره نوزاد را کنار تخت‌خواب خود قرار دهید. این کار به شما امکان می‌دهد به طور موثر به او نزدیک باشید و همچنین در فرآیند شیردهی کارتان آسان‌تر می‌شود. به عقیده آکادمی اطفال آمریکا (AAP) قرار دادن نوزاد در یک گهواره یا تخت مجزا در یک اتاق مشترک با مادر، خطر بروز سندرم مرگ ناگهانی نوزاد را کاهش می‌دهد.

برای خواباندن کودکان در گهواره یا ننو نکات زیر را در نظر بگیرید:

۱) همیشه کودک خود را رو به پشت بخوابانید و از خواباندن او بر روی شکم یا پهلو خودداری کنید. از زمانی که AAP این پیشنهاد را در سال ۱۹۹۲ عنوان کرد، میزان SIDS به طرز عجیبی کاهش یافته‌است.

۲) از یک سطح خواب یا تشک سفت استفاده کنید. تشک را با لایه‌ای لطیف بپوشانید و همچنین اطمینان حاصل کنید که گهواره یا تختخواب نوزاد مطابق با استاندارهای ایمنی باشد.

۳) محیطی که کودک در آن قرار دارد را بیش از اندازه گرم نکیند. نوزاد خود را مطابق با دمای اتاق لباس بپوشانید و بیش از حد لباس تنش نکنید. اگر کودک علائمی مانند عرق کردن یا احساس داغی به هنگام لمس صورت او داشته‌باشد به این معناست که محیط برایش گرم است.

۴) نوزاد خود را در معرض دود سیگار قرار ندهید. حتی دود غیر مستقیم سیگار هم خطر بروز سندروم مرگ ناگهانی نوزاد را افزایش می‌دهد.

۵) نوزاد خود را با استفاده از پستانک بخوابانید. اما اگر پستانک را قبول نکرد، او را مجبور به این کار نکنید. در صورتی که پستانک به هنگام خواب از دهان نوزاد به بیرون افتاد، مجبور نیستید آن را در دهان او قرار دهید. چنانچه غذای اصلی نوزاد شیر مادر است، از پستانک تا زمانی که نوزاد به تغذیه صحیح از سینه شما عادت نکرده است، استفاده نکنید.

گهواره ننو سنتی مهر

خلاصه که…

در آخر با توجه به موارد گفته شده سعی کنید گهواره یا ننو کودک خود را در جایی قرار دهید که به آن مکان تسلط کافی داشته باشید. کودکان در ابتدای زندگی‌شان لطیف‌تر از پنبه هستد پس مراقبت از آن‌ها باید ویژه و خاص باشد. اگر احساس می‌کنید هنوز گهواره‌ی دلخواه‌تان را پیدا نکرده‌اید پیشنهاد ما گهواره‌ی سنتی یا ننو می‌باشد که می‌توانید به فروشگاه اینترنتی گهواره مهر مراجعه و با خیال راحت از ما خرید کنید. همچنین برای دیدن نمونه‌های مختلف ننو و گهواره می‌توانید صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.

محسن دیلمی زندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محسن دیلمی زندی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس پشتیبانی: 09132421884

phone icon شماره تماس امور نمایندگی ها: 09132407505

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: Mehrnano@

مجموعه بازرگانی مهرننو شما را به خرید بهترین محصولات گهواره و ننو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با پشتیبانی