مجموعه بازرگانی مهرننو شما را به خرید بهترین محصولات گهواره و ننو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =

فروش عمده گهواره سنتی (ننو) از فروشگاه گهواره مهر

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید موثر برای به کار بردن گهواره سنتی برای نوزادن و بزرگسالان چیست؟چرا بهتر است برای نوزاد از گهواره مهر ننو استفاده نماییم؟ در بازار انواع و اقسام گهواره موجود است از جمله: نکات ویژه در انتخاب گهواره مناسب چیست؟ فروش عمده گهواره سنتی (ننو) از فروشگاه گهواره مهر

برخی از افراد بر این باورند که بهتر است برای آرامش و خواباندن کودک خود از قرار دادن کودک و خواباندن آن بر روی پا به کمک تکان دادن پا استفاده نمود. اما بر اساس تحقیقات مختلفی که در زمینه راه‌های خواباندن بدون آسیب و آرام بخش کودک انجام گرفته نشان داده تنها راه موثر و بدون ضرر استفاده از گهواره مهر ننو می‌باشد که امکان برقراری ارتباط عاطفی و روحی بین مادر و کودک را به بهترین شکل ممکن میسر می‌سازد. توجه به این نکته دارای اهمیت است که به‌کار گرفتن گهواره به عنوان بستری مناسب برای رشد و شکوفایی نوزادان، در طب سنتی اسلامی، سفارش شده است. شرکت تولیدی بازرگانی گهواره مهر ننو، سازنده بهترین نوع گهواره بسیار مقاوم، سیار، دارای نشان استاندارد بین المللی ایزو، قدرت تحمل وزن‌های بالا و .. می‌باشد که در زمینه فروش عمده گهواره سنتی (ننو) نیز فعالیت می‌کند.

فواید موثر برای به کار بردن گهواره سنتی برای نوزادن و بزرگسالان چیست؟

شرکت تولیدی بازرگانی مهر ننو نخستین تولید کننده گهواره سنتی استاندارد در ایران می‌باشد که توانسته رضایت مشتریان خود را در بهترین حالت ممکن ایجاد نماید. در ادامه این مطلب در خصوص فواید موثر برای به‌کار بردن گهواره سنتی برای نوزادن و بزرگسالان با ما همراه شوید.

۱_استفاده از گهواره سنتی مهر، به‌عنوان مکانی موثر در حفظ آرامش و نگهداری کودک توصیه می‌شود.

۲_به‌کار گرفتن شکل درست گهواره برای نوزادان و کودک در رشد آن‌ها به بهترین حالت مطلوب اثر گذار خواهد بود.

۳_استفاده از گهواره مهر از سایت فروشگاه مهر ،خریداری آسان از این سایت به مادرانی که مجبور هستند به موقع کار کنند و یا شب‌ها به خاطر بی خوابی کودک بیدار بمانند کمک بسیاری می‌نماید و برای کودک و مادر آرامش زیادی را به ارمغان می‌آورد.

۴_بهترین حالت استفاده از سایت فروشگاه گهواره مهر، خرید آسان و با قیمت مناسب گهواره از این سایت می‌باشد که زمینه آرامش برای مادر و کودک را برای پیشگیری از مختلف مانند سندرم مرگ ناگهانی در نوزاد را کاهش می‌دهد.

۵_استفاده از گهواره ی مهر ننو، بزرگنرین نگرانی والدین در زمینه نحوه نگهداری کودک را مرتفع می‌سازد. این گهواره دارای قابلیت جابه‌جایی و نصب آسان و سریع، اسباب راحتی و آرامش مادران را فراهم می‌نماید.

۶_استفاده از گهواره سنتی مهر ننو، با تشک‌های نرم، زیبا و جذاب وسیله آرامش برای خواب راحت کودک را فراهم می‌نماید.

۷_استفاده از گهواره سنتی ننو، به علت فرمت خاص در بخش طراحی و دامنه تاب بالا تاثیر به‌سزایی در آرامش و خواب نوزاد خواهد داشت و احتیاجی نیست که نوزاد رو لای پتو یا روی پا بخوابانید.

۸_استفاده از گهواره سنتی مهر ننو، بعد از ۲ سالگی، به عنوان ابزار تفریح کودک برای تاب بازی امکان پذیر و موثر می‌باشد. گهواره ننو مهر، دارای قابلیت اتصال به پایه و آویز شدن به سقف دیوارهای مجاور مانند درون راهروها میله بارفیکس را دارند.

گهواره سنتی مهر ننو، ابزار مناسب برای خواب آور سریع برای کودکان بدخوابی است که مادران را با بی‌خوابی شبانه آزار می‌دهند.

چرا بهتر است برای نوزاد از گهواره مهر ننو استفاده نماییم؟

استفاده از گهواره مهر ننو مطابق با آغوش مادر و ارگونومی ستون فقرات نوزاد طوری طراحی و ساخته شده است که کودک در قرار گرفتن در آن حس آرام بخشی ویژه‌ای را خواهد داشت و به خواب آرامی فرو می‌رود. توجه به این نکته دارای اهمیت است که روش سنتی استفاده از تکان دادن پا برای خواباندن کودک قدیمی شده و به علت معایب بالایی که دارد جایگزین آن استفاده از گهواره مهر ننو فرصت مناسبی برای رشد پرورش نوزاد و کودک به مطلوب‌ترین شکل ممکن خواهد بود.

گهواره از مهم‌ترین ابزار برای خواب راحت کودک می‌باشد. به طوری که در بازار انواع و اقسام مدل‌های مختلف گهواره با طرح، رنگ، اندازه، شکل، قابلیت‌های ویژه مختلف، قیمت‌های مختلف برای سنین مختلف از نوزادی تا بزرگسالی خواهید دید. در بین همه گهواره‌های موجود در بازار، مهر ننو از مجهزترین امکانات برای آسایش مادران، پدران، کودکان بهره‌مند می‌باشد.

فروش عمده گهواره سنتی

در بازار انواع و اقسام گهواره موجود است از جمله:

مدل استاندارد: این نوع گهواره قیمت ارزانی دارد و در ضمن از ظاهری ساده با طول عمر زیاد برخوردار می‌باشد.

مدل گرد: این مدل از گهواره دارای قیمت بیشتر و در ضمن پیدا نمودن ابزار جانبی برای آنان کمی مشکل و زمان‌بر خواهد بود.

مدل متحرک: از این مدل برای قابلیت تاشدن برای استفاده در هر موقعیت مکانی و زمانی برخوردار می‌باشند و از این مدل برای خواباندن نوزاد در هر مکانی می‌توان استفاده نمود.

مدل قابل تبدیل به تخت: بعضی از انواع مدل‌های گهواره قابلیت تبدیل به تخت را دارا هستند و به این صورت که با بزرگ شدن کودک دیگر نیازی به‌صرف هزینه‌های مجدد خرید تخت وجود ندارد و این نوع گهواره‌ها قابلیت صاف شدن و تبدیل به تخت و ایجاد زمینه آرامش برای کودکتان حتی در بزرگسالی خواهند بود.

مدل مسافرتی: از این نوع گهواره تنها برای مسافرت و قرار دادن موقت کودک می‌توان استفاده نمود؛ ضمن این که این مدل از کیف مخصوص قابل حمل و نصبی آسان برخوردار هستند. درضمن به هیچ عنوان از این مدل گهواره دائمی و مستحکم نمی‌توان استفاده نمود.

مدل چند منظوره: این مدل دارای ویژگی منحصر به فردی است که بر طبق آن همه وسایل نوزاد یا کودک داخل آن می‌توان قرار دارد. درضمن اگر فضای اتاق کوچک باشد می‌توان بعضی از اجزای آن را از هم جدا نمود.

فروش عمده گهواره سنتی (ننو)

نکات ویژه در انتخاب گهواره مناسب چیست؟

اندازه و سایز مناسب گهواره باید متناسب با وزن کودک باشد. به طور مثال ارتفاع و اندازه گهواره باید طوری باشد که اگر کودک در شب به پشت غلت می‌زند، باعث خفگی نگردد. اگر اندازه گهواره کوچک باشد و کودک بزرگ‌تر از گهواره این باعث خطر پرتاب کودک از گهواره به پایین خواهد شد. پس سایز و وزن و ارتفاع گهواره باید متناسب با کودک باشد تا خطری برای کودک در بر نگیرد.

ظرفیت وزنی برای کودکی که قرار است داخل گهواره قرار داده شود از نکات مهم دیگری خواهد بود که به آن باید توجه کافی داشت. به طور معمول از ۱۰تا ۱۳ کیلوگرم برای وزن گهواره‌ها باید مد نظر قرار داد. وزن گهواره با وزن کودک باید تناسب داشته باشد.

جنس محصول و نشیمن گاه: به دنبال حمل و جابه‌جایی و فشارهای وارده از سوی کودک استفاده از گهواره از نوع آلومینیوم پیشنهاد مناسبی است. جنس نشیمن گاهی باید ضد حساسیت، با دوام و کیفیت بالا و ضد تعرق باشد.

فروش عمده گهواره سنتی (ننو) از فروشگاه گهواره مهر

همه مادران می‌دانند که پس از تولد فرزندانشان بهترین هدیه به آنان وجود آرامشی است که بین مادر و کودک برقرار خواهد شد. اما برای برقراری این آرامش تنها از گهواره سنتی ننو مهر می‌توان کمک گرفت. با بازدید از سایت فروشگاه گهواره مهر و پیچ اینستاگرام این تولیدی می‌توانید از مدل‌های جدید و مدرن ننو آگاه شوید و بهترین و مطلوب‌ترین خرید را برای فرزند دلبندتان داشته باشید. کارشناسان فروش عمده گهواره سنتی (ننو) نیز در این خصوص آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز خواهند بود.

محسن دیلمی زندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محسن دیلمی زندی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس پشتیبانی: 09132421884

phone icon شماره تماس امور نمایندگی ها: 09132407505

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: Mehrnano@

مجموعه بازرگانی مهرننو شما را به خرید بهترین محصولات گهواره و ننو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با پشتیبانی