مجموعه بازرگانی مهرننو شما را به خرید بهترین محصولات گهواره و ننو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =

گهواره یا ننو؟ کدام بهتر است؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

 گهواره چیست؟ چه مزایایی دارد؟برای نوزاد خود از چه گهواره‌ای استفاده کنیم؟ننو چیست؟ چرا باید از آن استفاه کنیم؟قابلیت‌های گهواره سنتی (ننو) بازرگانی مهرخرید اینترنتی گهواره سنتی (ننو) بازرگانی مهر

به طور حتم می‌دانید که برای رشد کودکان، خواب و استراحت کافی بسیار اهمیت دارد. در صورتی که خواب نوزاد کافی نباشد، باعث بدخلقی در او شده و ممکن است والدین بیش از هر زمان دیگری خسته شوند. برای این که نوزاد بتواند استراحت کند، لازم است تا فضای مناسبی مانند گهواره یا ننو را برای او تهیه کنید.

ممکن است شما با گهواره یا ننو آشنا نباشید و هیچ اطلاعاتی در زمینه مزایای آن‌ها نداشته باشید. قبل از هر چیز بهتر است بدانید که برای نوزادان بهتر است از چه وسیله‌ای استفاده کنیم؟ آیا گهواره و ننو برای خواب کودک مناسب است؟ استفاده از آن چه فوایدی دارد؟ در این مطلب قصد داریم شما را با تفاوت گهواره و ننو آشنا کنیم. پس برای آشنایی با این دو تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 گهواره چیست؟ چه مزایایی دارد؟

به طور حتم می‌دانید که از گهواره برای خواباندن راحت نوزاد، استفاده می‌شود. از طریق این وسیله می‌توانید نوزاد خود را درون گهواره قرار داده و با دادن تکان‌های آرام، یکنواخت و منظم باعث خواب راحت نوزاد خود شوید. در گذشته نیز از گهواره استفاده می‌‎‌کردند و امروزه نیز با پیشرفت تکنولوزی، مدل‌های مختلفی از گهواره تولید می‌شود که به مادران کمک می‌کند تا بتوانند کودکان خود را بخوابانند.

مدل‌های گهواره در گذشته با مدل‌های امروزی بسیار تفاوت داشتند و خیلی ساده و ابتدایی بودند؛ اما در حال حاضر انواع گهواره در اشکال متنوع یافت می‌شوند، و شما عزیزان می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن‌ها را خریداری نمایید. در حال حاضر شکل ظاهری گهواره بسیار تغییر کرده و برای تهیه سیسمونی نوزاد می‌توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون اتاق نوزاد خود، خرید خوبی را تجربه کنید.

گهواره یا ننو

برای نوزاد خود از چه گهواره‌ای استفاده کنیم؟

پس از تولد نوزاد، سعی کنید حتما نوزاد خود را به گهواره عادت دهید و کودک خود را داخل آن بخوابانید. گهواره از سطح زمین بالاتر است و از نظر درمانی نیز برای ارگونومی کودک شما مناسب است. ضمن این که به‌دلیل امکان جابجایی، برای والدین بسیار مفید و مناسب است.

برای خرید گهواره علاوه بر در نظر گرفتن رنگ و طرح مناسب، به دوام بدنه و استحکام گهواره توجه داشته باشید و ایمنی آن را در اولویت کار خود قرار دهید. مد نظر داشته باشید در صورتی که از گهواره‌ از جنس چوب استفاده کنید، بهتر است زیرا دارای استحکام و دوام بیشتری است.

یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از این وسیله‌این است که می‌توانید آن را به هر مکانی که تمایل دارید، انتقال دهید. خصوصا برای والدین که می‌خواهند کودکشان تا چند ماهگی در اتاق خودشان باشد، گزینه بسیار مناسبی است. حتی در طول روز نیز مادران می‌توانند به کارهای خانه مشغول شوند و گهواره نوزاد را با خود جابجا کنند.

ننو چیست؟ چرا باید از آن استفاه کنیم؟

به طور حتم می‌دانید گهواره یکی از پرکاربردترین لوازم خواب کودکان محسوب می‌شود و اغلب افراد تفاوت آن با ننو را ندارند و این دو را با یکدیگر به اشتباه می‌گیرند. اما خوب است بدانید که ننو با گهواره تفاوت دارد. هنگامی که نوزاد شما بر روی ننو قرار می‌گیرد، با حرکت آرام باعث تکان خوردن آن می‌شود که برای حفظ آرامش و خواب کودک بسیار مفید است. ننو از قابلیت تغییر سایز برخوردار است که این ویژگی سبب شده تا در سنین مختلف نوزادی نیز بتوانید از آن استفاده کنید. ضمن این که ننو از تحمل وزن‌های مختلف نوزادان برخوردار است و امکان جابجایی و حمل آن به مکان دلخواه شما نیز فراهم می‌باشد. ننو با توجه به تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا ساخته شده و از دوام و استحکام بسیار خوبی نیز بهره‌مند است.

گهواره یا ننو

قابلیت‌های گهواره سنتی (ننو) بازرگانی مهر

در زیر به‌طور خلاصه به بررسی ویژگی‌های گهواره سنتی (ننو) بازرگانی مهر اشاره شده است. این موارد عبارتند از:

  • شکل ظاهری زیبا و مناسب
  • استحکام و دوام زیاد
  • ایمنی مناسب
  • امکان تاب دادن ننو
  • داشتن حرکت نرم و روان با تعداد نوسانات بالا
  • برخورداری از پایه قابل حمل با امکان جمع کردن ننو
  • داشتن روکش با قابلیت شستشو
  • برخورداری از پایه فلزی با اتصال فولادی مقاوم
  • امکان حمل و جابجایی
  • قیمت مناسب

خرید اینترنتی گهواره سنتی (ننو) بازرگانی مهر

شرکت تولیدی بازرگانی مهر سازنده انواع گهواره سنتی (ننو) می‌باشد که به منظور خدمت به هموطنان عزیز، محصولاتی با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب را به بازار عرضه می‌کند. تمامی محصولات این شرکت از نصب ساده و راحتی برخوردار هستند و برای سنین مختلف نوزادی مناسب می‌باشند. برای سفارش و یا خرید این محصولات می‌توانید به وب سایت شرکت تولیدی بازرگانی مهر مراجعه نمایید. خرید اینترنتی ننو این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کرده و کالای دلخواه خود را درب منزل تحویل بگیرید. در صورت هر گونه سوال نیز با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید. همکاران ما راهنمایی‌های لازم در این خصوص را به شما عزیزان ارائه می‌دهند.

برای مشاهده نمونه‌های مختلف گهواره یا ننو صفحه اینستاگرام ما را فالو کنید.

محسن دیلمی زندی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محسن دیلمی زندی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس پشتیبانی: 09132421884

phone icon شماره تماس امور نمایندگی ها: 09132407505

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: Mehrnano@

مجموعه بازرگانی مهرننو شما را به خرید بهترین محصولات گهواره و ننو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس با پشتیبانی